برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

گستره مدیریت در صنعت "جامع و فراگیر": رویکردها


۴۲۲ صفحه - جلد ۱(فهرست تمام مجلدات ) - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 964-8555-06-0-
تاریخ نشر:۸۴/۱۱/۰۲ قیمت :۳۸۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۵
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در جلد نخست این مجموعه آموزه‌هایی در حوزه‌های رویکردهای مدیریت در صنعت و آن چه مدیران باید در این حوزه بدان آگاه باشند، مطرح شده است. مطالب کتاب به صورت عملی برای کاربران آموزش داده می‌شود، به گونه‌ای که کاربران بتوانند: 1- مفاهیم توسعه را بیان نماید. 2- در برنامه‌ریزی‌ها از آن‌ها بهره ببرد. 3- در چشم‌اندازهای خود احساس تغییر کند. 4- در تصمیم‌گیری‌ها و هدف‌گذاری‌های خود تعمیق یابد. 5- خود را با رویکردهای کلان جهانی هماهنگ سازد.


كتاب قبلی كتاب بعدی