برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

تکنیک‌های روانشناسی مشتریان


۹۴ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۱۰۰ نسخه ISBN: 964-7814-69-0-
تاریخ نشر:۸۵/۱۲/۱۳ قیمت : ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸۱۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
این کتاب که به منزله‌ی یک منبع آموزشی برای مطالعه‌ی کارآموزان حرفه‌ی متصدی معاملات املاک نگاشته شده، مطالبی از این دست را دربرمی‌گیرد: مشتری کیست؟، چگونگی صحبت کردن با مشتری، ارزش و شخصیت متقاضیان، چگونگی شناخت شخصیت و اخلاق و سرشت مشتریان، شیوه‌ی برخورد با 60 تیپ مشتری، روش‌های تاثیرگذار بر تصمیم مشتری، انواع منافع مشتری، طبقه‌بندی دانش مشتری، آشنایی با انواع تقاضای مشتری، نارضایتی مشتری، پیام‌های رفتاری مشتری، چهره‌شناسی، و بررسی شخصیت رفتاری. برای نمونه در بخش "ارزش و شخصیت متقاضیان" تصریح گردیده است: "برای متقاضیان، ارزش و شخصیت قایل شوید. از جمله آفت‌هایی که همواره دامن‌گیر بسیاری از مشاورین مسکن است، این است که متقاضیان را به میزان بودجه‌شان و یا حتی دارایی‌شان سنجیده و ارزش قایل می‌شوند. وظیفه‌ی شما این است که همه‌ی متقاضیان را نه به لحاظ دارایی یا بودجه‌ی خرید یا اجاره، بلکه به میزان رشد شخصیتی و تحصیلات و بالاخره پرستیژهای اجتماعی و علمی آن‌ها سنجیده و بها بدهید".


كتاب قبلی كتاب بعدی