برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

فنون مصاحبه رادیویی


۱۲۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-8828-37-5
تاریخ نشر:۸۷/۰۴/۱۷ قیمت :۱۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۱.۴۴۰۲۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در دنیای پیچیدۀ ارتباطات، هر روز شاهد ظهور پدیده‌ای جدید و ارتقای روزافزون ارتباطات در میان مردم هستیم؛ این‌ که برقراری ارتباط در زندگی انسان‌ها تا چه اندازه موفقیت‌آمیز بوده و چه تاثیراتی بر زندگی ما داشته، بحثی است جداگانه که مستلزم بررسی عوامل و عناصر گوناگونی است. اما آن‌چه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نقش و جایگاه رسانه‌ای فراگیر به نام "رادیو" است. رسانه‌ای که به دلیل پاره‌ای ویژگی‌ها توانسته گوی سبقت را از رقبا برباید و مخاطبان بسیاری را جذب کند. داشتن مخاطب زیاد به تنهایی کفایت نمی‌کند، آن‌چه مهم است حفظ و بقای این مخاطبان در گذر زمان است و این که این کمیت را افزایش دهیم. این مهم به سرانجام نمی‌رسد، مگر در سایۀ داشتن برنامه‌ای پرمحتوا و جذاب که با نیازهای مخاطبان هم‌سویی داشته باشد. شناخت عوامل و عناصر تشکیل‌دهندۀ یک برنامۀ رادیویی و این که هریک دقیقا در چه جایی قرار گیرند، می‌تواند به افزایش این جذابیت کمک کند، یکی از عناصر مصاحبۀ رادویی است که در جهت دادن به دیدگاه مخاطب نسبت به موضوع مطرح در برنامه، کمک شایان توجهی می‌کند و او را یاری می‌دهد تا تصویر بهتری از موضوع برای خود خلق نماید.


كتاب قبلی كتاب بعدی