برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

بستنی‌ساز: داستانی الهام‌بخش در خصوص قراردادن کیفیت به عنوان عنصر کلیدی هر اقدامی که انجام می‌گیرد


۱۳۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۳۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-7092-94-4
تاریخ نشر:۸۹/۰۷/۲۱ قیمت :۲۸۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۵۶۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
کیفیت یک اتفاق نیست، بلکه نتیجة تلاشی عاشقانه است. نگارنده در این کتاب، در قالبی داستانی شرح فرایند بالا بردن کیفیت در یک شرکت سازندة بستنی برای خوانندگان را بیان می‌کند. وی اولین گام برای نهادینه کردن کیفیت در یک سازمان را واگذاری کار مناسب به فرد مناسب می‌داند و تاکید می‌کند هرکس که انتظار کار با کیفیت از خود دارد، باید کارهایی را که از روی اجبار انجام می‌دهد، با کارهایی جایگزین کند که از انجام آنها لذت می‌برد. یکی از عواملی که کارکنان را به کارشان علاقه‌مند می‌سازد آگاهی از ارزشمند بودن آن است. زمانی فرد از کار کردنش لذت می‌برد که بداند در بهبود کیفیت زندگی دیگران نقش دارد. در کتاب می‌خوانیم که در فرآیند بهبود کیفیت تولیدات، باید اهمیت کار را برای کارکنان تشریح کنیم، به کار و نظرات آنها ارج نهیم و به آنها مسئولیت داده و همکاریشان را مورد تشویق قرار دهیم، آن‌گاه است که انجام وظایف شغلی برای کارکنان دوست داشتنی و لذت‌بخش خواهد شد.


كتاب قبلی كتاب بعدی