برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

رسانه‌ها و فرهنگ عمومی


۱۲۸ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۵۰۰ نسخه ISBN: 978-600-5818-23-9
تاریخ نشر:۹۲/۰۴/۰۲ قیمت :۱۷۴۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۰۲.۲۳
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
کتاب حاضر، از سری کتاب‌های سلسله نشست‌های تخصصی است که به موضوع «رسانه‌ها و فرهنگ عمومی» اختصاص یافته است. این گزارش، نتیجه مجموعه نشست‌هایی است که در سال‌های 1388 و 1389 از سوی گروه سینما و تلویزیون پژوهشکده هنر و رسانه با موضوع رسانه‌ها و فرهنگ در پژوهشگاه برگزار شده است. هدف از برگزاری این نشست‌ها امکان ایجاد فضای گسترده برای گفت‌وگو و تبادل‌نظر میان نخبگان فرهنگی کشور، و نقد و بررسی مشکلات مبتلا به جامعه، به‌خصوص تأثیر رسانه‌ها بر فرهنگ عمومی جوامع گوناگون است. در این کتاب ضمن بیان نتایج نشست‌ها در حوزة فرهنگ عمومی، موضوع «سواد رسانه‌ای» مطرح شده است. عناوین برخی از مقاله‌ها و گزارش‌های آمده در این کتاب عبارتنداز: «رسانه‌ها و زبان رایج جوانان»، «تولید و بازتولید رسانه‌ای همّت مضاعف، کار مضاعف»، «کارکردها و تأثیرات رسانه‌ها در برخی بحران‌های اجتماعی کشور».


كتاب قبلی كتاب بعدی