برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

رسانه‌ها روند همگرایی و تحولات فناورانه


۳۲۸ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰ نسخه ISBN: 978-600-5818-97-0
تاریخ نشر:۹۴/۰۵/۱۹ قیمت :۱۵۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۲۱.۳۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
پنج فرآیند اصلی برای توصیف همگرایی رسانه‌ها، دید گسترده‌تری از مفهوم همگرایی را تبیین می‌کند. این فرایندها عبارتند از: همگرایی تکنولوژیک، همگرایی اقتصادی، همگرایی اجتماعی یا ارگانیکی، همگرایی فرهنگی و همگرایی جهانی. همگرایی رسانه‌ها هم‌زمان میان فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی، جامعه و موجودات انسانی اتفاق می‌افتد و آثار آن به تدریج بر محیط کار و زندگی اجتماعی انسان‌ها در جامعه‌های مدرن پدیدار می‌شود. مجموعه مقالاتی که در کتاب ارائه شده، این موضوع را از جوانب مختلف بررسی می‌کند.


كتاب قبلی كتاب بعدی