برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

دیدگاه‌های دیوید آکر در برندسازی: 20 اصل اساسی برای رسیدن به موفقیت


۳۴۶ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-196-074-1
تاریخ نشر:۹۴/۰۸/۱۰ قیمت :۱۹۵۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸۲۷
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
کتاب حاضر با هدف ارائه چکیده‌ای از ده‌ها مفهوم و راهکار مفید در برندسازی در قالب بیست اصل اساسی برندسازی نگاشته شده است. این اصول خواننده را به درک وسیع‌تری از برندها، استراتژی برند، مجموعه برندها و دانسته‌های لازم درباره برندسازی برای همه استراتژیست های برند و بازاریابی رهنمون می‌سازد. مجموعه این اصول برندسازی برای کسانی مفید است که می‌خواهند بار دیگر اصول برندسازی را مرور کنند یا کسانی که پیشینه‌ای در زمینه برندسازی ندارند و تمایل دارند به‌سرعت در این زمینه پیشرفت کنند.


كتاب قبلی كتاب بعدی