برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

هویت بریکولاژ و فرهنگ مصرف


۲۱۲ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰ نسخه ISBN: 978-600-223-344-8
تاریخ نشر:۹۵/۰۶/۰۱ قیمت :۱۷۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۰۵.۸۰۹۵۵۹۳
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در مطالعات فرهنگي، بريكولاژ به معناي فرايندي است كه توسط آن مردم به ابژه‌هايي از بخش‌هاي مختلف اجتماعي دسترسي پيدا مي‌كنند تا هويت‌هاي جديد فرهنگي خلق كنند. به طور خاص اين مفهوم يكي از ويژگي‌هاي خرده‌فرهنگ جوامع مدرن است. در عصر جهاني شدن هويت به صورت چندرگه‌اي و به بياني، بريكولاژي مي‌شود. از آنجا كه گرايش به رفتارهاي خرده‌فرهنگي و كاربرد نشانه‌هاي خرده‌فرهنگي عموما از ابتدا منوط به قدرت مصرف بيشتر است، كتاب حاضر با توجه به ارتباط اين دو موضوع و اهميت آن، به بررسي مفهوم هويت بريكولاژ و شناخت عوامل مؤثر بر اين هويت مي‌پردازد.


كتاب قبلی كتاب بعدی