برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مدیریت استراتژیک بازار


۵۷۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-7677-22-3
تاریخ نشر:۹۵/۱۰/۰۸ قیمت : ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
کتاب حاضر با مقدمه‌اي آغاز مي‌شود که در آن استراتژي کسب‌وکار تعريف‌شده‌ است. بخش اول کتاب تحليل استراتژيک را در بردارد. بخش دوم کتاب تست و پياده‌سازي استراتژيک را توضيح مي‌دهد. در ادامه نيز مفهوم مزيت رقابتي پايدار، که خود استراتژيک، فرصت‌طلبي استراتژيک، معرفي و توصيف ارزش‌هاي پيشنهادي گوناگون، انرژي بخشي به کسب‌وکار، پيشرفت کردن کسب‌وکار، خلق کسب‌وکارهاي جديد، استراتژي‌هاي جهاني، مشخص کردن اولويت‌ها و گزينه سرمايه‌برداري به‌طور کامل تشريح شده‌اند.


كتاب قبلی كتاب بعدی