برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

باشگاه مشتریان، یک فرصت طلایی


۱۷۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8914-03-7
تاریخ نشر:۹۶/۱۰/۱۱ قیمت :۱۸۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸۱۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
مؤلف در کتاب حاضر بر آن است تا بتواند اهميت و نقش باشگاه مشتريان در فراهم کردن زمينه‌هاي وفاداري و ايجاد رابطه برد - برد را بيان کند. در اين کتاب تشريح مي‌شود که باشگاه مشتريان افزون بر جذب و نگهداري مشتريان، به شناخت نيازهاي آن‌ها و افزايش وفاداري‌شان نيز توجه دارد. مجريان باشگاه مشتريان به‌خوبي مي‌دانند که موفقيت و ادامه فعاليت، نيازمند فرايندي فراتر از توليد و عرضه محصولات است.


كتاب قبلی كتاب بعدی