برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مدیریت و برنامه‌ریزی اوقات فراغت


۲۰۸ صفحه - رقعی (شومیز) - چاپ ۱ - ۵۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8731-64-1
تاریخ نشر:۹۸/۰۳/۱۱ قیمت :۲۳۵۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۰۶.۴۸۱۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
اين کتاب داراي پنج فصل است، فصل اول اين کتاب با زباني ساده و روشن احساس و ادراکي را که لازمه درک و فهم اوقات فراغت در جامعه مدرن امروز است، به خوانندگان کتاب انتقال مي‌دهد. فصل دوم به تعاريف و مفاهيم اوقات فراغت مي‌پردازد. هدف نهايي برنامه‌ريزي اوقات فراغت که ترتيب دادن يک تجربه اوقات فراغتي براي افرادي است که در برنامه‌ها شرکت مي‌کنند، به بحث و گفتگو گذاشته شده است. به فصل سوم به مدل‌ها، نظريه‌ها و برنامه‌ريزي اوقات فراغت مي‌پردازد. فصل چهارم به حوزه‌هاي برنامه مي‌پردازد. در اين فصل انواع حوزه‌هاي برنامه و بحث درباره آن‌ها موردبررسي قرار گرفته است.. فصل پنجم که فصل پاياني اين کتاب است، به‌طور موجز بر تاريخچه برنامه‌ريزي تفريح و اوقات فراغت با تأکيد بر تفريح و اوقات فراغت در ايران مي‌پردازد. سپس کارکردهاي اجتماعي و فردي اوقات فراغت موردبررسي قرار گرفته است.


كتاب قبلی كتاب بعدی