برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

هوشمندی رقابتی (مبانی، مفاهیم و روش‌ها)


۲۱۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8345-41-1
تاریخ نشر:۹۸/۰۴/۰۴ قیمت :۲۰۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۴۷۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:مرکزی - اراک

معرفی مختصر كتاب
کتاب حاضر در چهار فصل تدوين شده است. فصل اول مربوط به هوش سازماني است که خواستگاه هوش کسب‌و‌کار است و در آن به تعاريف و مفاهيم و مدل‌هاي موجود پرداخته شده و يک مدل تشريح شده و ابزاري براي سنجش ميزان آن ارائه گرديده است که بتوان مفاهيم را به صورت عملي مورد سنجش قرار داد. فصل دوم مربوط به مباحثي در مورد رقابت و همکاري است که اهميت تحليل عوامل محيطي را نشان مي‌دهد. فصل سوم وارد بحث هوشمندي رقابتي مي‌شود و به تاريخچه، اهميت و ضرورت، تعاريف و مفاهيم از ديدگاه افراد مختلف و چرخه با فرآيند هوشمندي رقابتي و همچنين ارتباط آن با ساير مفاهيم مي‌پردازد و در پايان ابزاري براي سنجش ميزان آن ارائه گرديده است فصل چهارم به تکنيک‌ها و روش‌هاي تجزيه‌و‌تحليل محيط مي‌پردازد که ديدگاه‌هاي مختلف نسبت محيط و مؤلفه‌هاي مهم آن را نشان مي‌دهد.


كتاب قبلی كتاب بعدی