برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

گام به گام بازاریابی استراتژیک


۱۷۶ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۵۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8782-42-1
تاریخ نشر:۹۸/۰۵/۱۳ قیمت :۱۶۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸۰۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
کتاب حاضر درباره مدیریت بازاریابی گردآوری و تألیف شده است. مؤلف بازاریابی استراتژیک را بخشی از مدیریت استراتژیک دانسته که به سازماندهی یک مسیر مشخص و تعیین هدفی یکپارچه برای همه فعالیت‌های بازاریابی می‌انجامد. در این کتاب مؤلف ابتدا به بررسی جایگاه‌های رقابتی پرداخته، سپس استراتژی نام تجاری را تشریح می‌کند. در ادامه درباره قیمت‌گذاری و نام‌گذاری بحث کرده و از هویت بصری سازمان می‌گوید. مؤلف با توضیحاتی درباره ادبیات و ابزار فروش، به تشریح آگهی تبلیغاتی و طراحی گرافیکی پرداخته و سپس درباره اهمیت کانال‌های توزیع توضیحاتی را ارائه می‌کند. در ادامه مؤلف با توضیح درباره پیام‌رسانی و وب‌سایت، مبحث استخدام را مطرح می‌کند. سپس درباره دو موضوع مهم که عبارت‌اند از مدیریت ارتباط با مشتری و ارزش دوره عمر مشتری بحث می‌کند. سپس با بحث درباره موضوعاتی از قبیل طرح‌ریزی کمپین، پست، روابط عمومی و مدیریت فروش کتاب خود را به پایان می‌رساند.


كتاب قبلی كتاب بعدی