برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

اصول و مبانی حقوق تجارت بین‌الملل: حقوق رقابت، نمایندگی، تجارت الکترونیکی و آفرینش‌های فکری


۲۷۸ صفحه - (در۶جلد ) - جلد ۵(فهرست تمام مجلدات ) - وزیری (شومیز) - چاپ ۲ - ۵۰۰ نسخه ISBN: 978-622-6187-10-7
تاریخ نشر:۹۸/۰۵/۱۶ قیمت :۳۵۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۳۸۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب


كتاب قبلی كتاب بعدی