برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

رادیو، محتوا و ساختار


۲۴۲ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۲۰۰ نسخه ISBN: 978-600-8380-56-6
تاریخ نشر:۹۸/۱۲/۰۶ قیمت :۴۲۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۹۱.۴۴۰۲۳
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
در این کتاب از نظر تئوری و عملی به برنامه‌سازی رادیویی پرداخته می‌شود. در فصل نخست، پیش‌درآمدی بر رادیو و فنون ضبط و تدوین صدا ارائه می‌شود. در فصل دوم، درباره برنامه‌های ترکیبی گفتاری، نحوه مصاحبه، متن‌نویسی برای برنامه‌های ترکیبی و تحلیل برنامه‌های ترکیبی است. در دو فصل بعدی، به طراحی تولید، اجرای برنامه‌های دنباله‌دار و ارتباط تلفنی زنده، زمان‌بندی موسیقی، قالب‌ها و علائم تجاری اشاره می‌شود. فصل پنجم و ششم، جایگاه برنامه‌های مجله‌ای و نحوه ساخت آگهی‌های تبلیغاتی، شرح داده می‌شود. در فصل‌های پایانی نحوه طراحی مسابقه، نمایش رادیویی، انواع ساختار و سبک مستندهای رادیویی، بررسی می‌شود.


كتاب قبلی كتاب بعدی