برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

فرآیند طراحی محصول


۱۲۴ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۳۰۰۰ نسخه ISBN: 964-91383-5-8-
تاریخ نشر:۸۱/۰۲/۱۸ قیمت :۹۰۰۰ ریال
كد دیویی:۷۴۵.۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
مولف در این کتاب کوشیده است روند طراحی صنعتی و طراحی محصول را شرح دهد. وی مباحث کتاب را ذیل سه فصل با عناوین "شناسایی مسیر"، "تکمیل "تدوین کرده است .شاخه‌های فعالیتی طراحان صنعتی، نوع طراحی، نیاز به راه کار جدید و برنامه‌ریزی، مباحثی است که در فصل اول از آن سخن می‌رود .در فصل دوم، مطالبی در باب خلاقیت، گشتالت، روند ایده‌دهی، پردازش ایده‌ها و جمع‌آوری اطلاعات مطرح می‌گردد و در فصل سوم مقوله ایده‌دهی با توجه به مفاهیم، تصمیم‌گیری، پردازش، تجزیه و تحلیل و تکمیل و ارایه تشریح می‌شود .کتاب با تصاویر، جداول، نمودار و نقشه‌های متعدد همراه است .


كتاب قبلی كتاب بعدی