برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

مزیت رقابتی من


۲۲۰ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۱۰۰۰ نسخه ISBN: 978-964-6474-34-5
تاریخ نشر:۹۶/۰۹/۱۲ قیمت :۲۵۰۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۵۴۰۱۲
زبان كتاب:فارسی محل نشر:خوزستان - اهواز

معرفی مختصر كتاب
هدف کتاب حاضر ارائه تعاريف ساده و کاربردي از موضوعات مهم و رايج در جامعه، مثل استراتژي توسعه، بهره‌وري و مزيت رقابتي است، به‌طوري‌که اقشار مختلف جامعه ضمن آشنايي و شناخت آن‌ها چگونگي به‌کارگيري و استفاده عملياتي از اين تعاريف ساده را در کارهاي روزمره بياموزند. در اين کتاب ابتدا تعاريف ساده‌اي از معنا و مفهوم استراتژي و مزيت رقابتي آمده و به دنبال آن اقسام مزيت رقابتي و تئوري‌ها و قوانيني که از زبان دانشمندان و صاحب‌نظران اين رشته بيان شده است، مورد بررسي قرار گرفته. در قسمت دوم کتاب چگونگي نوشتن يک استراتژي به همراه مراحل آن با ذکر مثال آمده است.


كتاب قبلی كتاب بعدی