برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

اصول و مفاهیم مدیریت و برنامه‌ریزی


۸۰۰ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۵۰۰۰ نسخه ISBN: 964-94381-0-6-
تاریخ نشر:۸۱/۱۲/۱۰ قیمت :۴۸۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
نگارنده ضمن به دست دادن تعریفی از مدیریت و برنامه‌ریزی، نظریه‌های مربوط به آنها نظیر :نظریه‌های کلاسیک، نئوکلاسیک (رفتارگرا) و نظریه‌های نوین مدیریت را تشریح کرده است .وی علاوه بر آن برخی مفاهیم مدیریت همچون :تصمیم‌گیری، سازماندهی، صف و ستاد، هماهنگی، ارتباطات، انگیزش، رهبری، کنترل، و ادراک را توضیح داده، نقش برخی عوامل از جمله حقوق و دستمزد، آموزش، و رضایت شغلی را در کارآمدی کارکنان تشریح کرده است . در انتهای کتاب مباحثی در خصوص روش‌های ارزیابی و ارزش‌یابی عملکرد، ارزیابی مشاغل و تجزیه‌و تحلیل نظام مدیریت تشریح شده است .


كتاب قبلی كتاب بعدی