برای خرید كتاب و مشاهده اطلاعات ناشر به صفحه ناشر مراجعه نمایید

استراتژی رقابت و نوآوری در کسب و کار


۲۷۲ صفحه - وزیری (شومیز) - چاپ ۱ - ۳۰۰۰ نسخه ISBN: 964-94865-1-8-
تاریخ نشر:۸۲/۱۰/۲۸ قیمت :۲۵۰۰۰ ریال
كد دیویی:۶۵۸.۸
زبان كتاب:فارسی محل نشر:تهران - تهران

معرفی مختصر كتاب
مباحث کتاب برای راهنمایی مدیران عالی سازمان ها تدوین یافته که طی آن استراتژی های سازمان های صنعتی و تولیدی برای ایجاد توانمندی و مزیت مطلق زقابتی به منظور حفظ بازارهای فعلی و توسعه سهم بازارهای داخلی و خارجی _ در وضعیت نوین اقتصاد جهانی _ تشریح شده است. عناوین این مباحث بدین قرار است: "رقابت در کسب و کار"، "فرصت ها"، "شایستگی ها، مشتری و استراتژی رقابتی"، "تحول بنیادین در کسب و کار"، "نوآوری و رقابت"، "تکنیک ها و ابزار رقابتی شدن" و "استراتژی در عمل: ژاپنی ها و استراتژی رقابتی".


كتاب قبلی كتاب بعدی